سئو سایت تضمینی
نوشته شده توسط : اهورا وب

سئو SEO مخفف کلمه Search Engine Optimization می باشد که به طور کلی معنی آن بهینه سازی سایت برای موتورهای جستجو می باشد. به عنوانی می توان گفت که سئو ،تمرین و تکرار مراحل بهبودسازی و ترقی بخشیدن یک وب سایت به منظور افزایش آمار بازدیدکنندگانی که از طرف موتورهای جستجو معرفی می شوند است.

گاهی اوقات سئو به سادگی برای ایجاد اطمینان در مورد اینکه سایت شما ساختار مناسبی از نظر موتورهای جستجو دارد مورد استفاده قرار می گیرد. اما درواقع گوگل اهمیت بیشتری به وب سایت هایی می دهد که سایت خود را برای کاربر بهینه سازی کرده باشند.یعنی اگر کاربری به در سایت شما احساس بهتری داشته باشد و زمان بیشتری را بگذراند یک امتیاز مثبت برای شما در نظر گرفته می شود.

سئو فرآيند ساده‌ ای نيست که به راحتی پياده‌ سازی شود زيرا نيازمند دانش زياد، علم پيش زمينه‌ ای و صبر است. موتور‌ های جستجو با تغيير مداوم الگوريتم‌ های رتبه‌ بندی خود غير قابل پيش‌ بينی هستند؛ بنابراين وظيفه مهندسين سئو بروز نگه داشتن اطلاعات خود در اين زمينه است. سئو سایت یا بهینه سازی سایت یکی از فعالیت هایی است که توسط سئوکار انجام می شود.

الگوريتم رتبه‌بندی گوگل دارای بيش از 200 معيار جهت رتبه‌ بندی يک سايت است. از اين رو مهندسين سئو باید مهم‌ ترين اين معيار‌ها را جهت پياده‌ سازی موفق سئو بدانند.

برای طراحی سایت و سئو سایت های خود از طریق راه های ارتباطی آخر همین صفحه با اهوراوب تماس بگیرید. ما به حرفه ای شدن سایت و کسب و کار شما اهمیت خواهیم داد !





:: برچسب‌ها: سئو چیست , طراحی سئو , طراحی سیو سایت ,
:: بازدید از این مطلب : 217
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 5 ارديبهشت 1398 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: