نوشته شده توسط : اهورا وب

یکی از روش های تبلیغات اینترنتی، تبلیغات در گوگل است. با تبلیغات در گوگل شما می توانید آگهی وبسایت خود را در صفحه اول گوگل با بی نهایت کلمه کلیدی و در کم ترین زمان ممکن مشاهده کنید. تیم تخصصیاهوراوب در سریعترین زمان تبلیغ شما را در صفحه اول گوگل نمایش می دهد و با پشتیبانی آنلاین و قیمت مناسب سعی در بهبود کسب و کار شما و تکریم مشتری دارد.

برای تبلیغات در گوگل در حالت کلی لازم نیست سایت شما سئو و بهینه سازی شود. یعنی این که هر سایتی میتواند در هر کلمه ای که خواست در صفحه اول گوگل بیاید و تبلیغ کلیکی خود برای مخاطبین هدف نمایش داده شود.

هزینه تبلیغات گوگلی به عوامل زیادی بستگی دارد. این هزینه با توجه به دو عامل اصلی کلمات کلیدی مدنظر کسب و کار شما و هم چنین سایت شما تعیین میشود. یک سری فاکتورهای فنی وجود دارد که خود گوگل با درنظر گرفتن همه این عوامل هزینه هر کلیک را حساب و از حساب شما کم میکند.

اگر شما به دنبال افزایش مشتریان بیشتر، جذب بازدید کننده های جدید از وبسایت خود، افزایش فروش آنلاین، دریافت تماس بیشتر از سوی مشتریان جدید و البته حفظ مشتریان قبلی خود هستید، تبلیغات گوگلی شما را در رسیدن به همه این اهداف کمک می کند.

اگر می خواهید از تبلیغات کلیکی گوگل استفاده کنید بسیار مهم است که آن را به دست چه فردی میسپارید اهورا وب بهترین شرکت برای تبلیغات گوگلی شماست برای اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید.

مطالب مرتبط : تبلیغات گوگلی راحت تر از سئو ، دلیل عدم مشاهده تبلیغات گوگلی



:: برچسب‌ها: تبلیغات در گوگل , تبلیغات گوگل , تبلیغات گوگلی ,
:: بازدید از این مطلب : 523
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 29 فروردين 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : اهورا وب

طراحی سایت تخصصی اهوراوب طبق روزنامه رسمی خود با تجربه بالای کاری به صورت مداوم در خصوصطراحی سایت به صورت تخصصی فعال می باشد . طراحی سایت طبق نظر کارفرما از مهم ترین وجه تمایزهای اهوراوب است . پس از عقد قرارداد، تیم طراح شما معرفی می شود . این تیم از سه نفر اصلی تشکیل شده:

1 – مدیر پروژه: کارشناسی آگاه به همه امور از طراحی تا پیاده سازی که به عنوان ناظر و مشاور در طول پروژه در خدمت شما است و مدیریت اجرای درخواست شما، مطابق با مستندات را پیگری می کند . ایشان در طول اجرای پروژه پل ارتباطی شما با اهوراوب است و جهت هرگونه اعمال نظر و یا سئول و شماوره فنی پاسخ گوی شما هستند .

2 – گرافیست : فارغ از موضوع پروژه و بدون هیچ محدودیتی شما می توانید ساختار گرافیکی سایت مورد نظر خود را با استفاده از توانمندیهای گرافیست پروژخود از ابتدا تولید کنید و مرحله به مرحله از رشد آن مطلع شوید . برای همین ایشان حضورأ خدمت شما اعزام میگردد تا علاوه بر درک محیطی از فعالیت مجموعه با شما و سایر ذی صلاحان تبادل نظر نماید .

3 – برنامه نویس : هر پروژه بسته به حجم کار برنامه نویسی آن از 1 تا 4 برنامه نویس به خود اختصاص خواهد داد که ایشان پس از بررسی مستندات و دریافت شرح درخواست شما جهت شفاف تر شدن کار ابتدا طرح درختی پروژه را بصورت داینامیک ایجاد مینماید و پس از بررسی کامل آن و تولید چند دمو و دریافت تأدییه، سیستم مدیریت محتوا و ماژولهای درخواستی را بر روی تم گرافیکی تولیدی توسط گرافیت نصب و بارگذاری می کند . درصورت نیاز پس از نصب ماژولهای داینامیک سایت و راه اندازی کامل سایت توسط اپراتوری مجزا، زیر بار ترافیکی قرار میگیرد تا باگ ها و معایب احتمالی نمایان و رفع خواهد شد .

تماس با اهوراوب

برای طراحی سایت های خود با خیالی راحت به اهوراوب اعتماد کنید . برای تماس با ما از طریق راه های ارتباطی آخر صفحه استفاده کنید.



:: برچسب‌ها: طراحی سایت تخصصی , طراحی سایت , طراحی سایت آسان ,
:: بازدید از این مطلب : 232
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 27 فروردين 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : اهورا وب

طراحی سایت یا همان Web Design، دقیقا به معنای تلاش برای ایجاد یک پایگاه اینترنتی برای ارائه خدمات، فروش محصول یا اطلاع رسانی است. طراحی وب سایت یک پروسه است که از لایه‌سازی صفحات وب، تولید محتوا، طراحی گرافیکی و رعایت اصول سئو تشکیل شده است. در واقع اگر شما می‌خواهید یک وب سایت قدرتمند ایجاد کنید که بتوانید با استفاده از آن خدمات، محصول یا هر چیز دیگری را به صفحه اول گوگل بیاورید، باید تمام اصول فنی و ظاهری طراحی یک وب سایت را رعایت کنید.

علاوه بر خود طراحان وب سایت، برای اینکه یک وب سایت به موفقیت برسد و در نتایج گوگل بدرخشد، افراد زیادی باید درگیر توسعه و نگهداری از آن باشند. در واقع طراحی سایت تنها شروع یک فرایند بزرگ برای رسیدن سایت به سود است.

وب سایت شما بزرگ ترین ویترین برای کسب و کارتان است. وب سایت شما بزرگترین پایگاه اینترنتی شما است. شکی نیست که ساخت وب سایت اولین قدم برای ورود شما به دنیای اینترنت است.

امروزه یکی از روش های نوین فروش محصولات استفاده از بازار اینترنت و راه اندازی فروشگاه های اینترنتی می باشد . بسیاری از فروشگاه های اینترنتی انبار فیزیکی ندارند و حتی کالاهای غیر فیزیکی مثل کارت شارژ و … را به فروش می رسانند. به تازگی این گونه سایت ها در ایران مورد توجه زیادی قرارگرفته اند و اکثر مشتریان به خصوص قشر جوان جامعه ترجیح می دهند که به صورت الکترونیک کالای خود را خریداری نمایند.

برای طراحی انواع سایت و بسایت میتوانید از طریق راه های ارتباطی ذکر شده آخر سایت با اهوراوب تماس بگیرید.

مطالب مرتبط:
تبلیغات گوگل برای سایت
طراحی سایت خبری



:: برچسب‌ها: طراحی سایت , طراحی سایت ارزان , طراحی سایت اینترنتی , طراحی سایت حرفه ای ,
:: بازدید از این مطلب : 228
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 25 فروردين 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : اهورا وب

عوامل تاثیرگذار بر قیمت طراحی سایت ، قبل از تعیین قیمت طراحی سایت باید نوع وبسایت مشخص شود. این روزها تعداد دسته بندی سایت ها بسیار زیاد است.

سایت های خبری، سایت شرکتی، سایت فروشگاه آنلاین، سایت فروشگاه های تک محصولی و… هر کدام ساختار و استراتژی طراحی مخصوص به خود را دارند.

در قدم دوم طراحی سایت بهتر است استاندارد های عمومی که فارغ از نوع وبسایت، در طراحی آن مهم است را مد نظر قرار دهیم. رابط کاربری یا UI، تجربه کاربری یا UX، نمایش صحیح در موبایل و تبلت، هماهنگی با مرورگر های مختلف، کدنویسی سمت سرور، کدنویسی سمت کاربر و… مواردی هستند که بواسطه زمان و انرژی که روی آن ها صرف می شود در قیمت گذاری طراحی سایت تاثیر خواهند داشت.

نکته سوم اینکه تعداد نفرات و تخصص هایی که در طراحی و پیاده سازی سایت بکار گرفته شوند نیز در هزینه نهایی تاثیرگذار است. احتمالا نمیتوان از یک تیم کوچک یا یکی دو نفره انتظار طراحی یک سایت حرفه ای با پشتیبانی کامل را داشت.

لذا در نظر داشته باشید که شرکت طراحی وبسایت چه تعداد نیرو با تخصص های متفاوت را برای راه اندازی سایت شما درگیر پروژه می کند.

شرکت طراحی سایت اهوراوب دارای کادری مجرب است که سایتتان را به صورت اختصاصی و با توجه به سلیقه و نوع رنگ برند و لوگو شما طراحی میکند و در آن اصوال اساسی سئو سایت بسیار رعایت میشود به گونه ای که میتوانید آن را به آسانی با یک مشاوره سئو انجام دهید. فراموش نکنید انتخاب یک شرکت طراحی سایت خوب شما را به هدف های دور نزدیکتر میکند.



:: برچسب‌ها: طراحی سایت , تبلیغات گوگلی , سئو , بهینه سازی سایت ,
:: بازدید از این مطلب : 207
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 22 فروردين 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : اهورا وب

سایت خبری یا پرتال خبرگزاری یکی از پرطرفدارترین سایت های موجود در فضای وب است که به ارائه محتوای روزانه و اطلاعات کاربردی می پردازد. در طراحی سایت خبری توجه به دسترسی آسان کاربر به موضوعات و مطالب اهمیت بسیار بالایی دارد. با توجه به تعداد بسیار زیاد سایت های خبری در فضای وب رمز موفقیت در رقابت با آنها رعایت اصول و استانداردهای سئو و نمایش صحیح در موبایل تبلت است.

 در سایت های خبری که توسط گروه طراحی میشوند بهینه سازی سایت های خبری با توجه به اطلاعات موجود در آن ها و بالا بردن ترافیک این سایت ها  به طور کامل انجام میشود و بخش مدیریت سایت به گونه ای طراحی میشود که افراد مختلف بر اساس سطوح دسترسی که دارند بتوانند به سادگی اطلاعات مورد نظر را ویرایش کنند.

طراحی سایت خبری به تنهایی بازدید سایت را بالا نمیبرد و باید نکاتی همچون طراحی، سئو، تجربه کاربری وبسیاری نکات پر اهمیت دیگر در طراحی سایت خبری رعایت شود.

چیدمان سایت خبری باید به نحوی باشد که کاربر سایت در کمترین زمان به خبر مورد نظر و اخبار مشابه آن دست یابد، دسته بندی های منظم و مرتبط اخبار کمک به سزایی در این مهم میکند.

در کنار اهمیت کاربران در طراحی سایت های خبری راحتی تولید محتوا نیز از اهمیت بسزایی برخوردار است در نتیجه در طراحی سایت های خبری سرعت بالا در تولید ، انتشار و ویراستاری محتوا در سطوح دسترسی مختلف اهمیت بالایی دارد. برای طراحی انواع سایت های خبری و غیره از طریق راه های ارتباطی آخر سایت با اهوراوب تماس بگیرید.

مطالب مرتبط:

طراحی سایت مشابه دیجی کالا
طراحی سایت آژانس مسافرتی



:: برچسب‌ها: طراحی سایت خبری ,
:: بازدید از این مطلب : 304
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 20 فروردين 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : اهورا وب

بعد از این که یک سایت از مرحله طراحی سایت رد میشود ، نوبت پر کردن آن و بهره برداری میرسد. دقیقا مانند کیفی که طراحی شده و حالا منتظر است از او استفاده شود و لوازم و وسایل را حمل کند.

تولید محتوا برای سایت ها بعد از طراحی سایت مهم ترین چیزی هستند که باید به آن توجه کرد تا یک سایت عالی با بازدید بالا داشته باشیم.

امروزه تاکید بیشتر سئو بر تولید محتوا با کیفیت است. تولید محتوای با کیفیت باعث میشود که رتبه وب سایت شما به طور چشمگیری افزایش پیدا کند. برای همین اکثر مدیران وب سایت ها یکی از بخش های خود را به تولید محتوا اختصاص داده اند و سعی میکنند که بلاگ نویسان با تجربه ای را در این زمینه استخدام کنند.

تولید محتوا در واقع همان چیزی است که باعث انتقال اطلاعات و تجربه‌ ها میشود. این اطلاعات و تجربه‌ ها به وسیله ی ابزارها و روش‌ هایی، از منبع به مقصد که کاربر است، منتقل میشوند. محتوا همه‌ جا حضور دارد، در اینترنت، تلویزبون، رادیو، دیسک‌ ها، ذخیره‌ کننده‌ ها، کتاب‌ ها، مجله‌ ها، تابلوهای شهری دیجیتال و غیردیجیتال، رویداد، سخنرانی‌ ها و بسیاری موارد دیگر. پس باید گفت که محتوا ضرورتی غیرقابل انکار است.

شما با استفاده از محتوا نویسی میتوانید هدف نهایی طراحی سایت خود را مشخص کنید. سایت در خصوص عمل های زیبایی است ؟ درباره آن به مشتری ها اطلاعات بدهید . سایت برای یک تعمیرگاه خودرو تاسیس شده است ؟ درباره خودروهایی که تعمیر میکنید و خدمات ویژه خود با کاربران صحبت کنید !
اهوراوب طراحی سایت ، تولید محتوا و بهینه سازی سایت شما را با حوصله و دانش بالا انجام میدهد. کافیست از طریق راه های ارتباطی آخر سایت با ما تماس بگیرید تا اطلاعات بیشتری کسب کنید.



:: برچسب‌ها: تولید محتوا , تولید محتوا چیست؟ , طراحی سایت , قیمت طراحی سایت ,
:: بازدید از این مطلب : 270
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 18 فروردين 1398 | نظرات ()