طراحی سایت خبری
نوشته شده توسط : اهورا وب

سایت خبری یا پرتال خبرگزاری یکی از پرطرفدارترین سایت های موجود در فضای وب است که به ارائه محتوای روزانه و اطلاعات کاربردی می پردازد. در طراحی سایت خبری توجه به دسترسی آسان کاربر به موضوعات و مطالب اهمیت بسیار بالایی دارد. با توجه به تعداد بسیار زیاد سایت های خبری در فضای وب رمز موفقیت در رقابت با آنها رعایت اصول و استانداردهای سئو و نمایش صحیح در موبایل تبلت است.

 در سایت های خبری که توسط گروه طراحی میشوند بهینه سازی سایت های خبری با توجه به اطلاعات موجود در آن ها و بالا بردن ترافیک این سایت ها  به طور کامل انجام میشود و بخش مدیریت سایت به گونه ای طراحی میشود که افراد مختلف بر اساس سطوح دسترسی که دارند بتوانند به سادگی اطلاعات مورد نظر را ویرایش کنند.

طراحی سایت خبری به تنهایی بازدید سایت را بالا نمیبرد و باید نکاتی همچون طراحی، سئو، تجربه کاربری وبسیاری نکات پر اهمیت دیگر در طراحی سایت خبری رعایت شود.

چیدمان سایت خبری باید به نحوی باشد که کاربر سایت در کمترین زمان به خبر مورد نظر و اخبار مشابه آن دست یابد، دسته بندی های منظم و مرتبط اخبار کمک به سزایی در این مهم میکند.

در کنار اهمیت کاربران در طراحی سایت های خبری راحتی تولید محتوا نیز از اهمیت بسزایی برخوردار است در نتیجه در طراحی سایت های خبری سرعت بالا در تولید ، انتشار و ویراستاری محتوا در سطوح دسترسی مختلف اهمیت بالایی دارد. برای طراحی انواع سایت های خبری و غیره از طریق راه های ارتباطی آخر سایت با اهوراوب تماس بگیرید.

مطالب مرتبط:

طراحی سایت مشابه دیجی کالا
طراحی سایت آژانس مسافرتی





:: برچسب‌ها: طراحی سایت خبری ,
:: بازدید از این مطلب : 306
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 20 فروردين 1398 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: